مرحله 5 نارسایی کلیه امید به زندگی چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله 5 نارسایی کلیه نیز به عنوان Urimia است، که یک بیماری تهدید کننده زندگی شناخته شده است. پس از مردم به این مرحله می گیرند، آنها ناراحت کننده تر خواهد افتاد. بنابراین برخی از آنها ممکن است بدانم چه امید به زندگی برای آنها است؟ در واقع، بدون نیاز به نگرانی در مورد آن وجود دارد. از آنجا که، با کمک درمان مناسب، طول عمر خود را می توان تا حد زیادی طولانی مدت. دیالیز و پیوند کلیه معمول، دو روش طولانی تر طول عمر بیماری کلیوی بیمار، اجازه دهید ما بعضی از جزئیات در مورد آنها مشاهده می کنید.

امید به زندگی برای افرادی که در دیالیز هستند چیست؟

با توجه به پژوهش، متوسط نرخ برای که شروع دیالیز 3-5 سال است، اما ممکن است دیگر، طولانی ترین یکی است تا 30 سال است.امید به زندگی کوتاه تر ممکن است به سن (افرادی که مسن تر از 65 آسان است که تحت تاثیر قرار).

امید به زندگی برای افرادی که پیوند کلیه چیست؟

پیوند کلیه یک روش زندگی گسترش است. بیمار معمولی با پیوند کلیه از اگر در دیالیز نگه داشته زندگی می کنند 10 تا 15 سال دیگر خواهد شد. افزایش طول عمر برای بیماران جوان تر بیشتر است، اما گیرندگان حتی 75 ساله (از قدیمی ترین گروه است که برای آن داده ها وجود دارد) به دست آورید به طور متوسط چهار سال از زندگی است. مردم به طور کلی انرژی بیشتری، یک رژیم غذایی کمتر محدود، و عوارض کمتر با پیوند کلیه از اگر آنها در دیالیز مرسوم بماند.

بنابراین هر دو دیالیز و پیوند می تواند کمک به مردم برای زندگی طولانی تر و بهتر است. به جز این دو راه معمول، شما همچنین می توانید پزشکی میکرو چینی Osmotherapy را انتخاب کنید، آن را در سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، که می تواند کمک به حل مشکلات کلیوی از دلایل اساسی است. بنابراین اگر شما می توانید می توانید آن را زودتر دریافت کنید، شما ممکن است دیالیز یا پیوند اجتناب کنند.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر در مورد مرحله 5 نارسایی کلیه دارند، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس و یا ارسال ایمیل به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com.

http://www.kidney-support.org/purpura-nephritis-basic/3983.html





:: برچسب‌ها: کلیه آگهی شکست، مرحله 5 نارسایی کلیه، امید به زندگی از مرحله شکست 5 کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: